Wednesday, January 07, 2009

ျပည္တြင္းေရေၾကာင္း သေဘၤာမ်ား ျပင္ပဒီဇယ္ဆီျဖင့္ ဆဲြမည္

NEJ/ ၇ ဇန္န၀ါရီ ၂၀၀၉

အစိုးရ စြမ္းအင္ဝန္ႀကီးဌာနမွ ေရာင္းခ်ေပးသည့္ ဒီဇယ္ဆီေစ်းႏႈန္းက ျပင္ပေပါက္ေစ်းထက္ မ်ားစြာ ျမင့္မားေနျခင္းေၾကာင့္ ျပည္တြင္း ေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ေကာ္ပိုေရးရွင္း ရန္ကုန္တိုင္း၊ ျမစ္ဝကြၽန္းေပၚ ဌာနခဲြသည္ ပုဂၢလိက ကုန္သည္မ်ားထံမွ ဝယ္ယူ သံုးစဲြေတာ့မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ဝါးတန္းလမ္း႐ံုးမွ အရာရွိတဦးက ေျပာသည္။

၎က “စြမ္းအင္ဝန္ႀကီးဌာနက က်ေနာ္တို႔ဝယ္ရတာ ဒီဇယ္တဂါလန္ က်ပ္ (၃,ဝဝဝ)၊ အခု ျပင္ပေပါက္ေစ်းက တပီပါကို က်ပ္ (၁၃ဝ,ဝဝဝ)၊ တဂါလန္ကို က်ပ္ (၂,၆ဝဝ) ပဲ က်ေတာ့ ျပင္ပကေန ဝယ္သံုးဖို႔ ဝန္ႀကီးဌာနကို တင္ျပတာ ခြင့္ျပဳခ်က္ရတယ္။ ဒီေတာ့ ၿပီးခဲ့တဲ့ ဇန္နဝါရီ (၁) ရက္ေန႔ကပဲ ပထမ အသုတ္ ပီပါ (၁,ဝဝဝ) ဝယ္ဖို႔ ပုဂၢလိက ဒီဇယ္တင္သြင္းသူေတြနဲ႔ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္လိုက္တယ္။ ေနာက္ထပ္လလည္း ဆက္ၿပီး ဝယ္သြားဖို႔ ရွိေနတယ္” ဟု ေျပာသည္။

၎၏ ေျပာျပခ်က္အရ ျပည္တြင္းေရေၾကာင္း သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရးသမိုင္းတြင္ အစိုးရ ေလာင္စာဆီကို မဝယ္ဘဲ ျပင္ပ ပုဂၢလိက ကုမၸဏီမ်ားမွ ဝယ္ယူသံုးစဲြျခင္းသည္ ပထမဆံုးအႀကိမ္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွ ဧရာဝတီတိုင္းသုိ႔ သြားလာသည့္ ခရီးစဥ္အမ်ားစု၌ ျပည္သူမ်ားသည္ ေစ်းႏႈန္းခ်ိဳသာသည့္ ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းပိုင္ သေဘၤာမ်ားကို အဓိကထား အသံုးျပဳေနၾကျခင္းျဖစ္သည္။ သုိ႔ေသာ္ ၿပီးခဲ့သည့္ (၂) ႏွစ္မွစၿပီး ႏိုင္ငံတကာ ေလာင္စာဆီ ေစ်းႏႈန္းမ်ား တရိပ္ရိပ္ ျမင့္တက္လာျခင္းေၾကာင့္ စစ္အစိုးရက ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းပိုင္ သေဘၤာေျပးဆဲြမႈမ်ားစြာကုိ ရပ္ဆိုင္းခဲ့ၿပီး သေဘၤာမ်ားကိုလည္း ရန္ကုန္အနီး၌ အတဲြလိုက္ ေက်ာက္ခ် ရပ္နားထားခဲ့သည္။ ထုိ႔အျပင္ ယခင္က ေန႔စဥ္ ပံုမွန္ ေျပးဆဲြေနသည့္ ခရီးစဥ္မ်ားကိုလည္း တပတ္ (၂) ေခါက္၊ (၃) ေခါက္အျဖစ္ ေလ်ာ့နည္း ေျပးဆဲြခဲ့သည္။

ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ေကာ္ပိုေရးရွင္းတြင္ တျပည္လံုးစာရင္းအရ စက္ရွိစက္မဲ့ သေဘၤာ အစင္း (၄၇ဝ) ေက်ာ္ ရွိၿပီး ရန္ကုန္ အေျခစိုက္ ျမစ္ဝကြၽန္းေပၚဌာနခဲြႏွင့္ ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရးဌာန၌ပင္ အစီးေရ (၃၄ဝ) နီးပါး ရွိသည္။ ၿပီးခဲ့သည့္ (၄) လတာကာလ ခရီးသည္ (၁ဝ) သန္းေက်ာ္ ပို႔ေဆာင္ခဲ့ၿပီး ဝင္ေငြ က်ပ္ (၂.၄) ဘီလီယံေက်ာ္ ရရွိခဲ့ေသာ္လည္း မ်ားစြာ အ႐ႈံးေပၚေနဆဲျဖစ္ေၾကာင္း၊ ျပည္သူမ်ား လမ္းပန္းဆက္သြယ္မႈ အဆင္ေျပေစေရးအတြက္ ယခုကဲ့သုိ႔ အ႐ႈံးခံ ေျပးဆဲြေနရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ျမစ္ဝကြၽန္းေပၚဌာနခဲြမွ တာဝန္ရွိသူတဦးက ရွင္းျပသည္။

နအဖစစ္အစိုးရ စြမ္းအင္ဝန္ႀကီးဌာနသည္ ၎တာဝန္ယူ ျဖန္႔ျဖဴးေနသည့္ ေလာင္စာဆီေစ်းႏႈန္းမ်ားကို ႏိုင္ငံတကာ ေပါက္ေစ်းမ်ားအတုိင္း ေလွ်ာ့ခ်ေပးျခင္း မရွိသည့္အတြက္ ျပည္တြင္း သယ္ယူပို႔ေဆာင္ခ မ်ားသည္လည္း သိသိသာသာ က်ဆင္းလာျခင္း မရွိေသးေပ။

ျပည္တြင္းေရေၾကာင္း ေကာ္ပိုေရးရွင္း ကိုယ္တိုင္ ေစ်းသက္သာသည့္ ျပင္ပ ဒီဇယ္ဆီ ဝယ္ယူ ေျပးဆဲြေန ေသာ္လည္း သေဘၤာစီးခမ်ားကုိမူ ေလ်ာ့ခ်သတ္မွတ္ျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း ခရီးသည္မ်ားထံမွ စံုစမ္းသိရသည္။

Ref: ေခတ္ၿပိဳင္

0 comments:

ေဆာင္းပါး

ၾကံဳရဆံုရ ေရႊ၀ါေရာင္ေတာ္လွန္ေရး အႀကိဳကာလ

"တပည့္ေတာ္တို႔ သံဃာ့လႈပ္ရွားမႈေတြ စလုပ္ေနၿပီဘုရား။ တပည့္ေတာ္တို႔ ရဟန္းပ်ဳိသမဂၢ (ေျမလတ္ေဒသ) ကို စတင္ဖြဲ႔စည္းၿပီး စနစ္တက် ..ဆက္ဖတ္ရန္..

တတိယလိႈင္းေခတ္ ေျပာက္က်ားစစ္ အပိုင္း (၂)

၂ဝဝ၂ ခု က်ဴနီးရွားက ဂ်ဴး ဘုရားေက်ာင္း တုိက္ခိုက္မႈ၊ ၂ဝဝ၃ ခု တူရကီႏိုင္ငံက ၿဗိတိသွ် ေကာင္စစ္ဝန္႐ံုးနဲ႔ ဘဏ္တိုက္ဗံုးခြဲမႈ၊ ..ဆက္ဖတ္ရန္..

blog

9. http://aragonjune.blogspot.com/ 10. http://arloo.blogspot.com/ (အာလူး) 11. http://arrbyai.blogspot.com/ (Arrbyai) 12. http://artixlin.blogspot.com/ (လင္းကိုရဲ့ Artixlin) 13. http://ashinkumara.blogspot.com/ (အရွင္ကူမာရ၏ ဘ၀ခရီး) 14. http://aungsophia.blogspot.com/ (SUSHI ရဲ့ Let's go...) 15. http://awlanmg.blogspot.com/ (ေအာ္လံေမာင္ရဲ့ မွ်ေ၀ျခင္း)

ဦးဝင္းတင္

ဦးဝင္းတင္

  © Blogger templates l Template by ေနျပည္ေတာ္ ၂၂ ဧၿပီ ၂၀၀၈

အေပၚသို႔